شرایط گارانتی
در فروشگاه اینترنتی مارکیتو، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش 6 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه و 24 ماهه از تاریخ خرید و صدور کارت ضمانت نامه برای اطمینان و رضایت شما مشتریان عزیز ارائه شده است.
به منظور رعایت حقوق مصرف کننده و قوانین تجارت الکترونیک، تمامی محصولات برند پلمپ بوده و از نظر ظاهری و فیزیکی، سالم تحویل مشتریان می گردد. برای ایجاد اطمینان و کسب رضایت مشتریان محترم مارکیتو، کالاهای برند به محض خرید از سایت شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهند شد و از امکان تعمیر کالا در مدت معینی بهره مند می گردند. مشتریان می توانند از کارت ضمانت نامه، طبق شرایط ذیل استفاده نمایند:
- 1. به منظور تسریع در دریافت خدمات رایگان و جهت فعالسازی سامانه ضمانت نامه کالا، به محض دریافت کالا در وبسایت رسمی مارکیتو ثبت نام نمایید.
- 2. ارائه فاکتور خرید معتبر یا کارت ضمانت نامه مارکیتو جهت دریافت کلیه خدمات پس از فروش الزامی می باشد.
- 3. زمان دوره گارانتی محصولات بر روی کارت ضمانت نامه مارکیتو درج گردیده است که از تاریخ صدور کارت محاسبه می گردد.
- 4. پس از دریافت کالا در تمامی مراکز خدمات پس از فروش، رسید پذیرش کالا به مشتریان ارائه می شود. با این حال، پذیرش دستگاه به منزله تایید گارانتی آن نیست.
- 5. لوازم مصرفی و سایر لوازم جانبی همراه در دستگاه های خریداری شده، شامل گارانتی نمی باشد.
مواردی که باعث باطل شدن ضمانت نامه مارکیتو می گردد:
- 1. مخدوش شدن فاکتور خرید یا کارت ضمانت نامه مارکیتو
- 2. ایرادات حاصله از استهلاک تدریجی، از قبیل سایش، خط و خش، شکستگی و رنگ رفتگی
- 3. استفاده نادرست از کالا و خارج کردن محصول از شکل عادی
- 4. هرگونه آسیب فیزیکی، نوسانات برق، تماس با مایعات و رطوبت در دستگاه های حساس
- 5. استفاده از سرویس و خدمات مراکز متفرقه یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز
- 6. دستکاری به صورت فیزیکی و سخت افزاری دستگاه یا دستکاری و تعمیر نرم افزاری و نصب نرم افزار های غیراستاندارد
اگر کالای ارسال شده مشمول گارانتی باشد:
- 1. شرایط گارانتی هر دستگاه، باید توسط کارشناسان فنی مارکیتو پس از پذیرش بررسی شده و تایید گردد.
- 2. چنانچه پس از بررسی فنی، موردی در دستگاه مشاهده شود که خارج از گارانتی باشد، مراتب را سریعا به اطلاع مشتری رسانده و هزینه تعمیر اعلام خواهد شد.
- 3. دفاتر خدمات پس از فروش مارکیتو وظیفه دارد تا حداکثر 3 روز کاری پس از پذیرش کالا پاسخ اولیه را ارائه نماید.
- 4. مشتریان مارکیتو برای رفع ایرادات و مشکلاتی که مشمول گارانتی باشد، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.
- 5. هزینه های ارسال دستگاه های مشمول گارانتی پس از تایید، بر عهده مارکیتو می باشد.
- 6. لازم به ذکر است مارکیتو هیچ مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام ارسال به مراکز خدمات پس از فروش ندارد.
- 7. اگر حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران آسیب وارده به عهده مارکیتو می باشد.
- 8. اگر در دستگاه خریداری در طول مدت گارانتی، مشکل و ایرادی مشاهده شود که کارشناسان فنی اعلام نمایند قابل تعمیر نیست و یا تامین قطعات برای استفاده دوباره کالا امکان پذیر نباشد، شرکت موظف است که دستگاه پذیرش شده را با دستگاهی نو از همان مدل تعویض کند. در صورتی که مدل دستگاه پذیرش شده موجود نباشد، مشتری می تواند درخواست عودت وجه نماید و یا پس از کارشناسی قیمت، دستگاه خود را با مدلی مشابه از همان برند تعویض کند و فقط قسمتی از مبلغ کل هزینه کالای نو را پرداخت نماید.
- 9. اگر هنگام تعویض یک دستگاه، لوازم جانبی دستگاه مفقود شده باشد یا ایرادی در آنها دیده شود، امکان تعویض وجود ندارد.
اگر کالای ارسال شده مشمول گارانتی نباشد:
- 1. خدمات پس از فروش مارکیتو موظف به اعلام هزینه حدودی قبل از شروع تعمیرات می باشد.
- 2. در صورتی که پس از انجام کارشناسی فنی، هزینه خدمات بیش از هزینه تقریبی اعلام شده اولیه باشد، سریعا به مشتری اطلاع داده شده و پس از تایید ایشان، فرایند تعمیر ادامه پیدا می کند.
- 3. در صورتی که در حین تعمیرات، عیب و ایراد جدیدی مشاهده شود که در هزینه تاثیر داشته باشد، حداکثر طی ۳ روز کاری به مشتری اعلام خواهد شد.
- 4. گاهی ممکن است به دلیل شلوغی مراکز خدمات پس از فروش مارکیتو، با وجود اعلام هزینه و تایید مشتری فرایند تعمیر انجام نشود و دستگاه به مشتری مرجوع می شود.
- 5. تمامی خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض شده دستگاه، تا یک ماه شامل ضمانت تعمیرات می باشند.
مارکیتو خود را متعهد به حفاظت فيزيکی از کالا و عدم دسترسی به اطلاعات شخصی مشتريان می داند. با توجه به احتمال از بين رفتن اطلاعات، قبل از تحويل کالا های دیجیتال نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و غیره به مرکز خدمات پس از فروش، از اطلاعات خود بک آپ گرفته و کالای خود را به صورت خام و ResetFactory بدون رمز و اکانت به مرکز خدمات تحويل دهید. مارکیتو هيچگونه مسئوليتی در قبال از بين رفتن و يا بازيابی اطلاعات شخصی شما ندارد.
در فروشگاه اینترنتی مارکیتو خرید آنلاین امن و راحتی را با خدمات پس از فروش آن تجربه کنید. اگر پاسخ موردنظر خود را پیدا نکردید، به بخش پرسش های متداول مراجعه کنید.
با تشکر از انتخاب و اعتماد شما عزیزان
فروشگاه اینترنتی مارکیتو